Τετάρτη 4 Ιουλίου 2007

once


«ποσο συχνα συναντας το σωστο πρόσωπο? Μία!!!»

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ή και καμία...

Ανώνυμος είπε...

...να το πάρω απόφαση Jo και να μην προσπαθώ άλλο; θέλω να μου συμβεί τουλάχιστον μια φορά

Ανώνυμος είπε...

Να μη σταματήσεις ποτέ να προσπαθείς. Όσο και αν πληγωθείς στη διαδρομή αυτό που θα βρεις θα σε ανταμείψει αν ξέρεις να το εκτιμήσεις.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Αν ξέρεις μόνο να το εκτιμήσεις; και το timing?

Ανώνυμος είπε...

Το σωστό πρόσωπο τη λάθος στιγμή?

Μου θύμησες ένα διάλογο από ταινία.
Ένα κοριτσάκι ρωτάει:
"What happens when an unstoppable force meets a immovable object?"
.
.
"It never happens.
If there's a thing that can't be stopped... it's not possible for there to be something else which can't be moved, and vice versa. They can't both exist.
You see, it's a trick question... is the answer."

Το σωστό πρόσωπο τη λάθος στιγμή είναι το λάθος πρόσωπο για εκείνη τη στιγμή νομίζω.

Ανώνυμος είπε...

H' THN ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΑΣΕΙ Η' ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!!

Ανώνυμος είπε...

I am unwell. Όχι εξαιτίας σου ανώνυμε.

Η ερώτηση που έκανε το μικρό είναι:
"Τι θα συμβεί αν μία ασταμάτητη δύναμη συναντήσει ένα αμετακίνητο εμπόδιο."
Η απάντηση είναι:
"Αν υπάρχει κάποια δύναμη που τίποτα δε μπορεί να τη σταματήσει τότε δεν μπορεί να υπάρξει κάποιο εμπόδιο που δε μπορεί να μετακινηθεί, και το αντίστροφο. Δεν μπορούν να υπάρξουν και τα δύο"

Πιο περιφραστικά για να πιάσουμε πραγματικά επίπεδα αμπελοφιλοσοφίας:
Αν υπάρχει μία δύναμη που τίποτα δε μπορεί να τη σταματήσει τότε το αμετακίνητο εμπόδιο δεν είναι δυνατό να υπάρχει. Αν ένα αμετακίνητο εμπόδιο υπάρχει τότε δεν υπάρχει καμία δύναμη στο σύμπαν που να μπορεί να το μετακινήσει.

Και για να το πάμε στην πολύ αρχική ερώτηση. Αν συναντήσεις το σωστό πρόσωπο τη λάθος στιγμή τότε απλά δεν ήταν το σωστό πρόσωπο γενικά. Γιατί αν ήταν θα τα έστελνες όλα στο διάολο και θα έτρεχες στην αγκαλιά του. Αν πάλι μόνο ένας από τους δύο είναι διατεθειμένος να το κάνει τότε λυπάμαι αλλά απλά ή είσαι ερωτευμένος με την ιδέα να συναντήσεις το σωστό πρόσωπο ή μαζοχιστής.

I am deeply unwell.

etalon είπε...

jo η διαλεκτικη σου μ' εχει αφησει αφωνο. (τωρα ειναι καλο αυτο?)

Ανώνυμος είπε...

Όντως τώρα είναι αυτό καλό ή κακό?
Λέω αμπελοφιλοσοφίες εκ του ασφαλούς (θέλω να πιστευω ότι έχω βρει τον άνθρωπό μου) έχοντας αφήσει την αλαζονεία, την εριστικότητα και την αδιαλλακτικότητα που συστηματικά μου καλλιεργούν στη σχολή μου να κόβουν βόλτες ή έχω κάπου δίκιο?

Jonnie Darko είπε...

Ξαφνικά μαζεύονται πολλά λάθος άτομα σε μια ζωή αν όντως το σωστό πρόσωπο είναι μόνο ένα. όπως στα μανταρίνια έιναι όλα θέμα εποχής. αν δεν είναι της εποχής του καλύτερα να πάθεις κανα σκορβούτο

Ανώνυμος είπε...

Ωχ, σκληρό αυτό!

Ανώνυμος είπε...

Αν βρεις τις τελείες, βάλεις κεφαλαία και κάνεις και τις απαραίτητες παύσεις το βρίσκω οριακά αισιόδοξο.

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα δεν είναι να βρεις εσύ το σωστό άτομο αλλά το άτομο αυτό να θεωρήσει και εσένα σωστό. Δυστυχώς όμως κάποιοι είναι πολύ δειλοί για να δοκιμάσουν και κατά συνέπεια όλοι στρεφόμαστε στα λάθος άτομα οικιοθελώς. Πάντα λοιπόν θα παραπονιόμαστε. Ουφ πολύ ζέστη και δεν έχω βρει ακόμη το σωστό παγωτό !

power puff grrrl