Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

72η Μοστρα της Βενετίας τα βραβεία








ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ

Χρυσός Λέοντας: From Afar του Λορέντζο Βίγκας
Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής: Abluka (Frenzy) του Εμίν Αλπέρ
Βραβείο της Επιτροπής: Anomalisa του Τσάρλι Κάουφμαν και του Ντιούκ Τζόνσον
Βραβείο Σκηνοθεσίας: Πάμπλο Τραπέρο για το El Clan
Σενάριο: Κριστιάνν Βινσέντ για το L' Hermine
Queer Χρυσός Λέοντας: The Danish Girl του Τομ Χούπερ
Ανδρικός Ρόλος: Φαμπρίς Λουκινί για το L' Hermine
Γυναικείος Ρόλος: Βαλέρια Γκολίνο Per Amor Vostro του Τζιουζέπε Γκαουντίνο
Βραβειο Πρωτοεμφανιζόμενου Ηθοποιού: Είμπραχαμ Ατά «Beasts of No Nation» του Κάρι Φουκουνάγκα

ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ

Καλύτερη Ταινία: Free in Deed του Τζέικ Μαχάφι
Καλύτερη Σκηνοθεσία: Μπρέιντι Κόρμπετ για το The Childhood of a Leader
Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής: Neon Bull του Γκαμπριέλ Μασκάρο
Καλύτερη Ερμηνεία: Ντομινίκ Λεμπόρν για το Tempête
Καλύτερη Ταινία Μικρού Μήκους: Belladonna της Ντουμπράβκα Τούριτς
Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη: The Childhood of a Leader του Μπρέιντι Κορμπέτ


1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Eu quero muito ele de volta logo?
Eu quero muito ele de volta?
Publique esta simpatia por três vezes;basta copiar e colar em um forum diferente esta sipatia abaixo e logo em 48 horas você terá uma linda surpresa;ainda esta noite de madrugada o teu amor dará conta de que te ama;algo assim acontecerá entre 1 e 4 horas da manhã;esteja preparada para o maior choque da sua vida.Se romper esta corrente,terá má sorte no amor.Se seguir Deus vai te abençôar e sua vida não será mais a mesma.Leia sozinha,porque funciona mesmo.Dá certo!

Diga para você mesma o nome do único rapaz ou moça com quem você gostaria de estar.(três vezes)

Pense em algo que gostaria de realizar na próxima semana e repita para você mesma(seis vezes)

Se você tem um desejo , repita-o para você mesma, venha cá anjo de luz eu te invoco para que desenterre M.P.S de onde estiver ou com quem estiver e faça ele me telefonar ainda hoje, apaixonado e arrependido, desenterre tudo que esta impedindo que M.P.S venha para mim D.D.S, afaste todos aqueles que tem contribuido para o nosso afastamento e que ele também não pense mais nas outras…mas somente em mim. Que ele me telefone e me ame. Agradeço por este seu misterioso poder que sempre dás certo. Amém